Shortie

Jag skulle egentligen vilja blogga mest hela tiden. Men mitt liv är inte tillräckligt intressant och jag pallar inte riktigt. Dessutom vill jag byta design typ nu och jag har inget photoshop i min dator. Hello, kill me!

Jag har iallafall bytt hårfärg igen och om ni har tur kanske jag lägger upp en bild eller två imorgon.
Det vill säga om jag hittar min ögonbrynspenna, mina ögonbryn och mitt hår matchar inte riktigt längre.

Anyhow, läser någon ens denna döda bloggen längre?
Och om någon gör det; om någon fixar en ny bloggdesign till mig är jag dig tacksam för evigt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.bloggdesign.nu/?p=blogdesign

2011-03-27 @ 00:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0