Funderingar

Nähä, det är väl dags att slå på en film och sedan sova. Egentligen är jag inte trött, men sånt där måste man skriva iallafall bara för att det låter bra ;)

Imorgon ska jag som sagt fylla i systers tatuering, ska även tatuera två vänner till mig. Ska bli spännande :) Kanske borde skapa en tatueringskategori, eftersom jag håller på med sånt nu för tiden :) Kan ju vara roligt för er att se menar jag.

Börjar bli sugen på en ny tatuering jag med, var ju flera veckor sedan sist ;) Skissar lite på en sleeve men den är långt ifrån färdig, dessutom kommer det bli dyrt. Ska dock börja med den jag ska ha på ryggen, den vet jag iallafall hur den ska se ut ;)

Nää, film var det.
Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0