Yeyeyey

Jag vill tacka för alla fina gratulationer jag fått, både här och på Facebook. Och IRL såklart ;)

Det känns skönt att vara 18, synd bara att jag inte har någon nytta av det här! Eller, jag får köpa egna cigg iallafall, men det är väl inte mycket att hänga i granen ;) Det är inte så att jag inte känner folk över 18. Men det hade vart najs att få gå på krogen. Men jag har plenty of time att göra det när jag kommer hem igen.

Och som ni antagligen vet är tatueringar och piercingar typ mitt liv, så det känns skönt att jag kan hålla på med det hur mycket jag vill utan mammas tillstånd. Nu har ju jag fått göra piercingar och tatueringar för henne, men det är najs att bara kunna gå in i en studio och visa legget.

Nu ska vi ut och äta middag med Christian och hans tjej, sedan ska vi partaja olagligt ;D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0