Dag 8

Kom hem från praktiken för några timmar sedan. Det gick bra, fastän jag var så nervös innan! Det har inte varit mycket folk idag så det tyckte jag var skönt, mjukstarta lite.

Jag var med Christian hela dagen, han är min "handledare" eller vad man ska kalla det. Han visade mig hur allting fungerade, hur man serverade där och sånt. Det som skiljer sig från hemma är väl att här bär man allting på brickor, maten också. Han tycker dock inte om det så han gör bara det om chefen är där, annars bär han tallrikarna och glasen i händerna ;)

Jag började vid 10.30 och slutade 17.00. När jag slutade körde Christian hem mig, ochsedan dess har jag gjort mest ingenting. Lollo jobbar från 14.00 till stängning, så hon kommer nog inte hem än på ett tag. Jag får väl roa mig bäst jag kan ;)


Robin tyckte jag skulle ha lite snacks, inte mig emot haha! Fick någon lustig nöt-russin-m&m-smarties-blandning. Gott, men ganska udda.


This is me now. Not so very sexy.. Ska nog ta och hoppa in i duschen, och sedan lägga mig i sängen och datanörda lite till. Ja, så får det bli!

Sa jag föressten att vi skulle få gratis klippning och färgning? Ja, det sa jag nog... Iallafall, vad ska jag ha för hårfärg? Ni får hjälpa till att välja, jag är öppen för förslag så länge jag slipper vara blond!

Ljusbrun, mörkbrun, svart, röd, orange, brun med slingor, röd med slingor.. ja, ni fattar. Kom med förslag!

Kommentarer
Postat av: Sofia Lander

tycker du är riktigt fin i mörkbrunt med ljusa slingor! :) <3

2010-09-08 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0