Gårdagens shopping

Jag la ju inte upp några bilder på vad jag köpte igår, så jag gör det nu istället. Mer Paramore, weird enough. Men jag behöver (eller behövde) nya t-shirtar och jag menar, det gör ju ingenting om det står Paramore på dem ;)

Nu har jag dock så jag klarar mig ett tag.


Hehehe, jag kunde inte låta bli. Så söt! $9.99


$20/styck

"Väskan" (vad fan heter det.. tygpåse?) fick jag för $1, helt okej ;) T-shirten kostade $20


Den här har jag dreglat efter länge på Hot Topics hemsida. $48


Haha, monkey-armarna. De här två armbanden kostade $9.99 tillsammans. Den första står det "Paramore" på och på det andra står det "The only exception".

Som jag skrev igår, nu behöver jag inte shoppa på ett tag. Lite pengar kan ju vara bra att ha kvar.
Skriver snart, puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åååh vill också ha! du får skicka dina uppgifter snart så jag kan föra över pengarna ;P PUSS

2010-09-06 @ 21:09:28
URL: http://mikaelazettervall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0