Dag 5

Hej på er som fortfarande är vakna. Jobbigt att ni måste läsa det här dagen efter jag skriver det.

Idag har vi iallafall varit ute med Robins son och åkt trampbåt. Han paddlade kajak, men vi vågade oss inte riktigt på det. Elin var också med, men lyckades inte fånga henne på bild.


Lollo är styrman, jag satt mest där bak och njöt av att slippa anstränga mig ;)


Sjön vi var ute på!


Och så en egobild såklart, det finns det alldeles för lite av i den här bloggen ;)

Klockan är 6.40 pm här, så vi ska väl äta någonting snart. Om vi lagar eller äter ute vet vi inte riktigt än. Det är lika billigt vilket vi än väljer såå ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Men det är så sjukt tråkigt att läsa korta inlägg.

HAHA! Jag kan berätta att jag skrämde Lollo to death idag, alldeles nyss faktiskt. Vid närmare eftertanke berättar jag senare. Nu ska vi göra oss i ordning och sedan åka till Pearl.
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0