Rubriken är alltid svårast..

Vi kom hem för drygt en timme sedan, efter att ha varit på Pearl och ätit middag. Vi fick deras egna, stenugnsbakade pizza, jättestarka räkor, jättestark kyckling och nån räkgrejs som jag inte vet vad det var, men som var skitgod! Och jag gillar inte ens räkor så då kan ni ju själva lista ut how good it was ;)




Helt oredigerad bild, FAN vad snygg är! ;) Jag, Elin & efterätten på bild. Cheesecake, brownies tror jag, créme brulé och någon sockerkaks-vanilj-grädde- och karamellsåshistoria. Kolasås kanske det heter vid närmare eftertanke.. Gott var det iallafall!

Vi träffade även Adam där, killen jag skrivit om (?) som skulle visa oss runt lite och sådär. Vi snackade iallafall med honom och han vill gärna hänga med oss, ta med oss till Chicago någon dag, festa och umgås med hans vänner.

Nu är klockan 11.20 pm, så vi ska väl snart sova :) Måste datanörda en liiiiiten stund till bara! Imorgon åker Christina, våran rektor, hem, så vi ska först äta frukost allihopa hos Elin & André. Sedan ska vi till Cherry Valley igen för lite mer shopping. Jag vet - jag ska vara här i tre månader, så jag behöver inte shoppa upp alla pengar nu. Men man måste ju passa på medans Labor Day-rean fortfarande är igång, allt är så sjukt billigt då!

Hörs imorgon! (Eller för er - lite senare idag. Klockan är.. halv sju på morgonen hos er)
Puss & kram skumbanan. (Det rimmar inte ens........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0