Babbel :)

Det känns som om jag snart blir jobbig med allt bloggande, men jag vill kunna läsa om det när jag kommer hem igen, och också för att ni ska ha en aning om vad jag pysslar med om dagarna.

Innan jag lägger upp lite bilder från ikväll måste jag bara berätta a creepy thing. Första natten vi sov här hörde jag någonting som lät i vårat rum. Jag tänkte inte mer på det då jag trodde att det bara var ett gammalt hus. Men idag hörde både jag och Lollo att det ramlade grejer på golvet i vardagsrummet (fastän det inte gjorde det), och när vi satt vid uteplatsen hörde vi + Elin att det smällde i fönstrena flera gånger. Lampor tänds fastän ingen rör dem och det är läskigt as hell. Jag har alltid trott på spöken så det är väl ingenting konstigt med det, men jag är samtidigt livrädd för dem sååå... Inte helt okej.


Karens trädgård. Detta är bara en liten del av den...


Swans.


I USA har de lite annorlunda storlekar på.. allt. Jag tog en liten dryck, Lollo en mellan och Elin en stor. Ehh.. Min lilla är typ som en stor i Sverige?


Nöjd tjockis på Subway.


Elin and moi.

Vi cyklade till Subway vilket vi ångrade bittert, för så fort vi kom dit öste regnet from hell ner. Helt sinnessjukt vad det regnade, och SVART blev det fort som tusan. Vi fick ringa Karen som kom och hämtade oss. Cyklarna står inne på Subway, så jävla trevlig personal. ALLA är trevliga här! Vi blir behandlade som kungligheter. Inte mig emot, men är man från Sverige är man inte direkt van vid trevliga människor - jag menar, kvinnan på Subway kallade mig sweetie och hun, det skulle ALDRIG hända i Sverige.

Imorgon ska vi shoppa, finally!
Puss & Kram alla fina, vi ska gå och lägga oss snart - och ni går väl snart upp ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså jag vill ha ditt liv! Saknar dig. Vi måste höras på msn snart om grejerna och överföringen ;) pussa <3

2010-09-03 @ 10:26:49
URL: http://Mikaelazettervall.wordpress.com
Postat av: Celia

MEN har inte du rosa hår :C?

2010-09-03 @ 17:16:03
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Mikki: Heheh, det är najs! Saknar dig med! Klart, we'll fix it!

Celia: Det rosa försvann i Grekland :(

2010-09-03 @ 21:50:49
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: Alma

Ja, fyfan! Drickorna är stora som hus. Basacly everything is big, allt och alla ;)

2010-09-04 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0