Mina fina köp :)


Converse, $39.98


Skosnören $1.99 styck


Patric-örhängen, fanns tyvärr inga med Svampbob :( $1.99


1'a tröjan $20, 2'a tröjan $24


1'a tröjan $11.98, 2'a tröjan $20


1'a tröjan $24, Shorts $8.98


Baksidan!

Väldigt nöjd med mina köp! Allt som allt gick det på $154,94 vilket är ca 1162 kronor. Faast, det är jäääääävligt billigt. Bara Conversen kostade 300 kronor, och i Sverige kostar det 700 såå, jag är glad idag.

Imorgon ska jag förhoppningsvis till Hot Topic igen, de fick in massa nya roliga Paramore-grejer när vi var tvugna att dra. Meheheh, jag gillar Paramore, okej?

Expediten var rolig, hon ba: "You don't like Paramore, do ya?" jag ba: "No I don't, I hate them" xD Den andra expediten var också ett Paramore-fan, hon hade varit på konserten i Chicago som vi skulle gå på om vi åkt tidigare. Näjs jö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0