Dag 12

Vi har alldeles nyss kommit hem från bowlingen. Vi träffade typ 5 andra svenskar som skulle vara här och bygga nånting som jag inte minns. De var iallafall lika gamla som oss, så det var trevligt.

Det feta med den här bowlinghallen var för det första att den var äckligt stor, 42 banor, och för det andra betalade man $15 och fick spela i 3 timmar + dricka och äta hur mycket pizza vi ville! Och bara för att svenskar är så bäst fick vi även ett litet pris varje gång vi fick en spare eller strike. Typ godis, nyckelringar & sånt.


Mega-bowlinghallen. Detta är inte hela xD


André und moi!


Meow!


När jag fick strikes så fick jag en t-shirt, det står pepsi och nånting på den, syns inte på bra på bilden men whatever. Sedan fick jag två påsar med skittles sour, jag äääääälskar skittles, en nyckelring och även lite godis som inte hamnade på bild innan jag åt upp dem. Vi fick också ett kort som man kunde använda till att spela i olika maskiner som fanns i bowlinghallen, där man kunde vinna tickets som man bytte mot grejer. Jag samlade ihop typ 500 tickets, så jag fick ett svampbobkortspelsmojs och två bästisarmband.

Jag har haft en jättetrevlig kväll iallafall! Imorgon är vi också lediga, vi är alltid lediga på söndagar och måndagar. Göööööött! Snart ska vi äta resten av tårtan, omnom, sedan ska jag nog gå och lägga mig. Är astrött idag.

Men jag skriver imorgon igen såklart. Jag tycker ändå jag är rätt duktig på att blogga, jag har skrivit minst ett inlägg varje dag - fastän ni är så dåliga på att kommentera *morr*.

Pöss å kröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0