Shopping

Efter att vi hämtat våra cyklar bytte vi om innan Christina kom och hämtade oss. Vi åkte till Cherry Valley för att shoppa lite. Ehm.. Jag visar grejerna jag köpt om en stund, men det blev mycket Paramore kan jag tala om. Älska att Hot Topic finns här, varför finns de bra affärerna inte i Sverige? Hittade också en sjuuuuukt söt Svampbobmössa som jag ska köpa när det blir kallt :)


Första halvlek ;)


Shoppingcentret. Eller ja, en pyttedel av det. Det var sjukt stort!


Innan vi skulle tillbaka hem käkade vi fetmat, men det kommer inte bli mycket mer skräpmat framöver för man tröttnar på det rätt fort. Idag åt jag iallafall en pizzapuff xD

Efter vi shoppat färdigt lämnade Christina av oss hos Elin, sen tog vi cyklarna till the grocery store för att köpa lite nödvändiga grejer. Typ rakhyvlar så vi slipper vara apor ;)

Lägger upp bilder på vad jag köpt lite senare. Men ni ligger väl och sover då så ni får kika in här imorgon ;)
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0