On the waterfront

Idag var vi och kollade in On the waterfront-festivalen, som tydligen skulle vara USA's största. In my ass att det var, isåfall vill jag inte veta hur små deras andra festivaler är. Alltså, det var väl inte litet så, men det var så jävla utspritt, och inga välkända artister förutom Adam Lambert och Billy Idol. Adam Lambert spelar imorgon och Billy Idol på söndag. Billy Idol vill jag se, så på söndag ska vi dit igen. Får se om vi drar och ser Adam Lambert imorgon också. Inte min musiksmak direkt, men vill de andra så :) Vi har fått gratisbiljetter till alla tre dagar, så det är ju ganska najs :)


Bron över ... jag har glömt namnet xD


Jag & Lulu as you can see.

Det var väl allt jag hade att säga for now. Klockan är snart 11 pm så vi ska väl gå och lägga oss snart, medans ni andra ska upp tänkte jag säga. Men imorgon (idag för er) är ni ju minsann lediga! Sjukt egentligen att det är den 4'e september hos er och den 3'e här...

Imorgon kommer Robin och Bob hem igen (Bob är voffsen om jag inte sagt det), det ska bli skönt att ha dem i huset igen. Det känns lite konstigt att vara ensamma här måste jag säga.

Nehepp, sängen skriker.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0