Japanes lestulang

Ikväll har vi varit och ätit på J.M.K, en Japansk restaurang. Det var där vi åt på min födelsedag, men den här gången satte vi oss i ett annat rum där kockarna grillar maten på bordet framför en. Rätt fett om jag får säga det själv.


Snyggt....


Han byggde en pyramid av en lök och satte eld på den. Cooooowlt.


Alltså det där stekta riset var typ... guuuuudomligt gott! Vi fick också räkor, kyckling, champinjoner och biff. Tog inte kort på allt men mmmmmmmmh, så gott det var!


Efterrätt var ett måste såklart ;) White Chocolate Bomb, soooo mary-style.

Orkar inte skriva något långt inlägg nu, för jag är lite upptagen med att äta Ben&Jerrys Chubby Hubby. Jag älskar USA, de har massa konstiga och goda smaker som jag inte sett i Sverige. Jag passar på att äta onyttigt idag för imorgon ska jag fan i mig börja mitt nya, nyttiga liv. Inte en enda godsak till ska slinka ner! Vi får se hur det går men jag hoppas på det bästa.

Nu ska jag strax borsta tänderna och krypa ner i sängen. Imorgon börjar en ny vecka med praktik. Inte speciellt pepp, men man får väl göra det bästa av situationen. Det var ingen som tvingade mig att komma hit sååå...

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0