Dag 9

Tjosan in the trosa!!

Jag och Louise-fis slutade vid halv fem, så då åkte vi med Christian hem en liten stund för han skulle byta om, vi tittade lite på hans tavlor (han är verkligen JÄTTEDUKTIG på att måla), och sedan åkte vi med honom till hans college och sign up för en bartenderkurs. Efter det körde han oss hem, och då datanördade vi bara en stund innan vi bestämde oss för att knalla upp till Subway (mitt nya favorithak btw, jag fattar inte att jag aldrig ätit på Subway i sverige? SÅ GOOOOOTT!!!)

När vi var mätta och belåtna gick vi till affären som ligger precis bredvid och köpte lite nödvändiga grejer. Typ.. tampax och chips xD

Jahaaa... ja, ni kanske vill veta hur dagen på praktiken var också ;)

Christian kom och hämtade mig & Lollo vid 10.20. Dagen var ungefär precis som igår - Christian tog alla beställningar och jag hjälpte honom att servera maten, drycken och även plocka av/torka borden. Alldeles lagom med jobb om ni frågar mig ;) När jag kan menyn ordentligt (tro mig, det är fan inte lätt, det finns hur mycket som helst att välja på) ska jag få börja ta lite egna bord. Men det kommer när det kommer, vafan jag har bara varit där två dagar :) Tja, det finns väl inte så mycket mer att berätta kanske. Förutom att Christian och kockarna Lollo jobbar med är så jävla roliga. Vi har lärt dem massa fula ord på svenska idag, hahaha! De tyckte det var minst lika roligt som oss!

Nu ska jag kika på Idol,
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0