Dag 6

Tja, dag 6 närmar sig sitt slut (om typ en kvart) så jag tänkte lägga upp lite bilder och tell you about my day som vanligt ;)

Vid halv tio gick jag & Lollo över till André & Elin, för att äta frukost med dem och Christina. Det var mys :) Efter det åkte vi till Cherry Valley (shoppingcentret) för lite snabb shopping. Hot Topic hade fått in lite nytt så jag shoppade loss lite där inne ;) Visar imorgon, orkar inte fota allt nu.

Nu får det dock räcka med shopping tills jag får studie- och inackorderingsbidrag innan jag shoppar igen. Kan ju vara bra att ha lite pengar över till mat ;) Dessutom har jag ingen internetbank så jag kan inte se hur mycket pengar jag har kvar.. Det är lite läskigt faktiskt.


Efter shoppingen mötte vi John, 2'a till vänster på bild, och åkte till någon fancy golfklubb han är medlem i och åt lunch. Cherie och hennes dotter Sofia joinade oss en stund också.


Jag åt en turkey/mozzarella-sandwich. Sjuuuuukt god må jag säga. Själva sandwichen i sig var väl rätt nyttig så, men ingenting kommer utan pommes såå... Är vi i USA eller är vi i USA?

Efter vi ätit åkte vi runt på lite olika ställen och kikade runt, bland annat ett jättegammalt hotell och någon huge trädgård. Kind of boring, men jag är ju å andra sidan inte into those things.


När vi kom hem igen var det bara till att ge sig iväg till nästa ställe. Vi var bjudna på middag hos någon som Karen kände. De har inte lite pengar de här människorna som var där kan jag be och få tala om.

Vi åt god mat, lekte med Sofia (Cheries dotter som jag nämnde nyss), och hade det allmänt trevligt. Dock kände vi oss ganska missplacerade i början då vi knappt kände några där. Eller, vi känner väl ingen, men några bekanta ansikten var där iallafall. Men det gick bra och alla här är verkligen jättetrevliga och tillmötesgående.


Sofia, jag, Elin & vovven.

Imorgon (idag för er.. här med när jag tittar på klockan) är det Labor Day, vilket betyder att alla affärer och sånt är stängda. Får se vad vi hittar på för något på våran sista lediga dag. Klockan fyra ska iallafall Karen, Elin & André komma hit och äta lunch/middag/whatever som Robin ska fixa. Blir nog trevligt :)

Nu ska jag sova, hörs senare!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0