Dag 29

Idag har jag varit hemma från praktiken. Har feber, ont i hela kroppen och mår illa. Sov till halv fem, sedan dess har jag mest legat i sängen och datanördat och varit allmänt död. Jag har typ kollat på Idol och massa youtube-klipp från Parlamentet. Björn Gustafsson och Magnus Betnér måste vara två av världens roligaste människor.

Robin, Lollo, André och Elin har varit ute och ätit middag, men jag orkade inte följa med dem. När de kom hem hade Lollo iallafall varit söt och köpt mina favoritchips & skittles. Jag har världens bästa sambo som tar hand om mig när jag är sjuk. ♥

Mer än så har inte hänt idag. Jag är svintrött fortfarande, men så är det väl när man är sjukling. Mina skittles behöver lite ensamtid med mig så jag tänker sluta skriva nu.

Tycker fortfarande att ni är dåliga på att kommentera. Men det verkar uppenbarligen som att jag får leva med det. Eller så jävlas jag och säger att om ni inte slutar tråka er så låser jag min blogg så bara jag kan läsa den. Jag skriver ju faktiskt mest för min egen skull.

Vi får väl se hur det blir med det där ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

NEJ!!! Jag gillar allt du skriver, det ger mig stöd inför min dotters framtida resa till USA. Så fortsätt gärna skriva.

2010-09-30 @ 04:06:21
Postat av: Marie

För din skull då! Men vad tusan gör du uppe såhär dags? Vad ska hon göra i USA? Framförhållning är ju alltid... bra ;)

2010-09-30 @ 04:52:53
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag jobbar kvällsskiftet som väktare for securitas. Hon ska till Waschington DC som utbytesstudent i ett år. Jag är lite av ett kontrolfreak sa jag är jatte glad att jag hittade din blogg :)



Vad tycker du är roligast att göra i USA när man är under 21? Min dotter Ninni är bara 16 men när hon åker är hon 17 :)

2010-09-30 @ 05:04:54
Postat av: Marie

Åh, vad roligt! Har alltid varit fascinerad av kvinnliga vakter!



Hm.. vi är ju inte i en speciellt stor stad så det finns väl inte överdrivet mycket att göra. Men vi bowlar, är ute och äter och inte mycket mer. Sen har vi inte utforskat stället ordentligt heller. Men gillar hon att shoppa så kan jag rekommendera shoppingen. Allt är BILLIGT i Usa!

2010-09-30 @ 05:36:48
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: Adéle

i luv skittles <3

2010-10-03 @ 10:52:39
URL: http://avotiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0