Dag 24

Ytterligare en meningslös dag på praktiken. Ibland undrar jag vad jag ens gör där. Det enda jag får göra är typ att bära ut nån tallrik då & då, fylla på glasen med vatten och plocka av bord. Resten av tiden bara står jag och gör mest ingenting. På kvällarna är det roligare iallafall, även om jag inte serverar då. Men det är med folk då och jag får röra på mig mer. Känns rätt meningslöst att bara stå rätt upp och ner hela dagarna.

Idag har jag "jobbat" från 10.30 till 20.00. Rätt lång dag med andra ord. Eller ja, allt är väl relativt. Hade det varit mycket att göra hade jag inte fått sluta föränn mycket senare. Imorgon tillexempel har vi hur många bokningar som helst, så jag lär väl aldrig komma hem.

Nu ska jag snart krypa till kojs. Vi hörs imorgon om jag kommer ifrån praktiken levande.


Såhär kan det se ut när Lollo tar egobilder och jag står i duschen. Om ni ville veta alltså :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0