Dag 22

Idag mår jag och min mage lite bättre. Magen är hungrig dock, men det får den allt vara, för om den skulle vara nöjd och glad hela tiden skulle jag se ut som Jabba Da Hut.. Not so very sexy..

Idag hämtade Cherri mig och Lollo vid kvart i nio för att åka till Colleget hon undervisar på. Vi fick titta lite hur det var på lektionen där, sedan kikade vi runt på hela colleget typ. Eller inte hela, men mycket av det. Detta är då ett "litet" college med "bara" 10 000 elever, inget alls... Ehmm... Jag bör kanske inte nämna att jag går på världens minsta skola med 90 elever? Öh.. De hade till och med en egen poliskår? Weird.

Klockan 10 kom Christian och hämtade oss för ännu en dag på praktiken. Det känns inte som om jag kan skriva speciellt mycket om den eftersom det händer samma saker precis hela tiden. Rätt drygt faktiskt. En sak som dock var iallafall lite roligt idag var en AAAAAAAAAAPSNYGG kille, eller ja man, han var kanske 35-40 men iallafall... Skitsnygg för det, tatuerad var han också... morrrrrrr.. Han satt och drack redbull/vodka från 1 till 3 typ. Han lyckades klämma i sig 7 stycken, SJU STYCKEN, och sedan var han så dyngfull att Christian fick köra hem honom. Han kom dock tillbaka efter en stund, och då visar det sig att han hade gått hemifrån för att hämta sin motorcykel och KÖRA den hem. Det tyckte vi dock inte lät som en bra idé, så Josef körde hem honom igen. Sen vet jag dock inte vad som hände för sedan åkte vi hem.

Imorgon ska vi till Blackhawk College, jag skrev om det för ett par veckor sedan, när vi var där med Christina, remember? Det skulle tydligen komma någon känd kock dit, så vi ska dit och hänga i några timmar. Kan bli kul :)

Det blir nog tidigt ikväll med, jag är jättetrött. Dessutom måste jag lägga mig tidigt när jag är hungrig, för det är när jag blir trött som jag blir riktigt sötsugen. Och ja, jag vill inte gärna dammsuga kylskåpet och skafferiet liksom. Nu ska jag fan vara duktig och låta bli att sött sliskigt äckel. Jag har klarat två dagar nu, men vi får väl se hur det går. Min mage gillar det inte iallafall.

Pöss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0