Dag 21

Hej på er alla glada. Själv är jag mindre glad idag. Jag vet inte riktigt varför, hemlängtan antar jag. Det suger att jag ska vara en sån mes att jag inte klarar av några månader utan att längta ihjäl mig efter hemma liksom. Jag har bara varit här i 3 veckor, och är redan beredd att packa ihop mina grejer och flyga hem ifall det skulle vara så.

Mensvärk har jag som pricken över i:et också, ifall någon är intresserad alltså..


Såhär glad är jag inte, men så kan man inte vara på topp hela tiden.

Imorgon ska vi iväg till Rockvalley College och vara med på Cherri's (våran chef) art class. Kan bli kul.

Nu tänkte jag mysa ner mig i sängen och hoppas att jag somnar tidigt. Klockan är halv nio ungefär, skönt att lägga sig tidigt för omväxlings skull.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0