Dag 14

Yeah, ugly bild men skit i det.

Har klippt och färgat håret lite idag. Brichie ville att jag skulle fortsätta vara blond, så jag lydde honom ;) Blekte bort utväxten + det rosa som fortfarande satt kvar, sedan färgade vi det i en lite mörkare nyans. Jag är helnöjd, även fast jag egentligen inte trivs i blont. Men nu ser det iallafall naturligt ut, så det är väl bra I guess.



Praktiken har varit precis som alla andra dagar, slö och ganska trist. I have realized att jag verkligen inte vill bli servitris, och inte kock heller för den delen. Synd att jag kom på det nu och inte innan jag började gymnasiet. Man kan ju alltid plugga och bli något annat, men plugga mer är det sista jag vill.

Jag vill bli tatuerare, rättare sagt - jag ska bli tatuerare, men ska jag bli det så måste jag bli awsome på att tatuera först. Och tills jag blir det måste jag ha ett annat jobb.

Vad fan ska jag jobba med? Jag har ju utbildningen färdig till att bli kock eller servitris, men jag vill verkligen inte bli något av det. Suuuuuuuuuuck. Döda mig istället!

Kommentarer
Postat av: Celia

Men de skulle ju va roooosa!

FAst du passar bra i blont också då. Snyggt!

2010-09-15 @ 10:05:17
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Var bara lugn, jag ska färga det rosa så fort jag kommer hem igen ;) Får inte ha rosa här, annars hade jag haft det!

2010-09-16 @ 01:15:38
URL: http://mmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0