Dag 10

Shit, det har redan gått 10 dagar.. 80 more to go..

Idag kom Christian och hämtade mig & Lollo vid 10.20, som igår. Det var lugnt idag med, men jag fick servera och sådär så det var chill. Christian var dock jätteförkyld så han fick åka hem tidigare, det betydde att vi också fick sluta tidigare eftersom vi åker med honom. Så vi slutade typ vid halv fyra, najs bajs.

Han körde hem oss och sedan dess har vi inte gjort speciellt mycket. Ätit lite baaaaajcon-mackor & sådär.


Lollo tog kort på sin macka, så jag lånar hennes bild. Min såg nästan likadan ut. Mums vare iallafall!

Nu är klockan snart 12, så vi ska gå och lägga oss snart. Man vet att det är dags att lägga sig när man ser "god morgon" på facebook.

Tja, det blir väl inte så roliga inlägg nu.. vi gör mest samma sak hela tiden - praktiserar, äter & sover. Men jag lovar att jag ska göra lite roligare inlägg. Imorgon :) Idag för er.. Sent ikväll för er ;)

Pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0