Dag 58 & 59

Idag har vi varit i Chicago, men jag skriver mer om det i ett eget inlägg.

Hittade en lista som jag tänkte fylla i, i brist på annat.

10 FAVORITER
Färg: Rosa
Mat: Mammas potatisgratäng, mammas lasagne, mammas tonfisksås, all mammas mat typ...
Band: Paramore <3
Film: Millenium-trilogin
Bok: Breaking Dawn
Sport: Jag avstår helst, men friidrott är kul att titta på.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Oreo
Tid på dygnet: Kväll

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Tröttis
Smak: Cookie-flingor
Kläder: Uggs, halvlackleggings, leopardkjol och Kiss-tjocktröja.
Bakgrund: Lollo som sitter och skriker.
Nagellack: Fransk manikyr
Tid: 5:16 pm
Omgivning: Köket
Irritationsobjekt: Att mina kakflingor smular.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Hm.. nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Självklart.
Varit med på tv: Jepp.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Sarah, Annapanna
Du tycker om: Ingen nämnd, ingen glömd.
Du inte gillar: Det finns det gott om.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN
EN önskan? Jag vill träffa Paramore innan jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0