Dag 52-54

Det gick ju bra det där med ett inlägg om dagen, haha! Men jag har som sagt haft långa dagar på praktiken fredag & lördag, så jag har inte riktigt orkat.

Men det är iallafall vad vi har gjort, praktiserat och inte så mycket mer. Jo, igår såklart, det glömde jag nästan. Haha! Igår efter praktiken, typ klockan 21, skjutsade Brichi hem oss. Typ en kvart efter det kom Christian och Antonia förbi och ville att vi skulle med dem på fest. Så vi hoppade in i duschen, gjorde oss i ordning och sedan åkte vi till någon av Christians vänner för ett house party. Skitkul var det, även om vi åkte hem rätt tidigt. Tror vi åkte hem typ runt 02.00. Det var iallafall skitkul! Vi dansade och drack lite lagom sådär. Det var två killar där som var helt awsome på att rappa och beatboxa. Feeeeeettt.

Idag har vi varit och shoppat på ett huuuuuge shoppingcenter. Fick med mig lite roligt därifrån :)


Två bh'ar för $21.90


T-shirt, fyra nagellack och sminkborstar för $24.53




Två t-shirtar (ääääääälskar den med Hayley på) och ett par örhängen för $53.66

Sedan åt vi hamburgare på något ställe för $10.24

Allt som allt har jag gjort av med $110.33 vilket är ungefär 770 kronor. Jag älskar att allt är så billigt här. Omnomnom.

Inga skor dock (!!??), men vi hann inte gå i alla affärer heller då det var så jävla stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0