Dag 30 & 31

Igår var jag också hemma från praktiken, var fortfarande yr och hade feber. Men det gick över på kvällen så vi bestämde oss för att åka och shoppa då.

Vad jag köpte visar jag er imorgon, har inte orkat ta några kort på grejerna än. Blev inte så mycket dock men ändå. En tröja, ett par leggings, ett par skor och två linnen. Nödvändiga grejer med andra ord ;) Skorna är assöta! Inga klackar och inga converse, så vad det blev får ni vara nyfikna på ;)

Idag har jag jobbat från 10.30 till 20.00. Från 17.00 till 20.00 var jag hostess (eller ja, hovmästare) och fick stå i dörren och ta emot gäster och allt annat som en hovmästare gör. Svara i telefonen, göra alla bordsreservationer m.m. Rätt kul ändå, lite variation emot att bara plocka av bord som jag annars får göra.

Har kommit fram till att jag måste skicka in den där jävla praktikrapporten till min lärare som skulle vara inne för ett par dagar sen. Jag har helt totalt glömt bort det, tänkte göra det ikväll men vi har varit på en konstutställning så det har inte funnits tid idag. Nu orkar jag inte anstränga mitt huvud så jag får göra den imorgon och hoppas på att jag inte blir halshuggen när jag kommer hem ;)

Hörs imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

är det billigt att shoppa i usa?

2010-10-02 @ 06:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0