En lista till kan väl inte skada.

Personligt
Namn: Marie Ellinor Barbro Granström Orfanos
Kön: Jag har ett rätt kvinnligt kön om jag får säga det själv.
Ålder: 18 yrs old.
Längd: Öhm.. 156..
Vikt: 859506 ungefär.
Hårfärg: Tillfälligt blond.
Ögonfärg: Blue som fän.
Civilstånd: Singelelel.
Skostorlek: 34-35-36
Familj: Bor med moderkakan och lillasyster. Storasyster har flyttat hemifrån minsann. Buhu :(
Vänner: Det har jag några stycken, ja.
MSN: Har jag.
Lunar: Finns inte längre.
Humör: Bajsnödig :D

Kärlek
Civilstånd: Jag svarade nyss på det.
Sötnosen för tillfället: Öh.. typ.. eheheh han jag dansade med på festen i fredags?
Har du gråtit för att du varit arg? Ej, JA!
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? Mmmhm.
När grät du senast? I fredags. Första gången sedan jag kom till Amerikat. Jag behövde släppa ut lite.
Har du varit riktigt kär? Ja.
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Det händer.
Menar du det du säger? Oftast.

Ditt eller datt

Pengar eller kärlek? Båda :D
Singel eller förhållande? Hm.. båda här med.
Sola eller bada? Bada.
Mobil eller dator? Dator!
Gröna lund eller Liseberg? Liseberg.
McDonalds eller Burger King? Donken ofc!
Fotboll eller innebandy? Ingeeeet?
Flyga eller åka båt? Flyga.

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig? Okej då.
Har du varit kär i din bästa kompis? Nej.
Har du ljugit? Ja.
Har du fuskat på ett prov? Haha, ja.
Har du berättat vidare en hemlighet? Det har jag nog. Inte på många långa år dock. Tror jag. Hoppas jag.
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Haha, ja. Innan mamma visste att jag rökte, och drack för den delen.
Har du en hemlighet som bara du vet? Ja.

Resor
Har du varit utomlands? Jajjamän.
I vilka länder har du varit? Grekland, Danmark och USA.
Har du åkt flygplan? Nej, jag simmade till USA.
Tåg? Aldrig... Eh, ja.
Båt? Mm, didn't enjoy it.
Buss? Haha, ja.
Har du bott utomlands? Neii.
Kan du något annat språk? Engelska.
Vart vill du åka? Italien, Frankrike, California, New York, Indien, Egypten, Japan, Thailand kanske och massa mer.

Har du...

Eget rum? Jaaaa.
Egen tv? Jaaaa.
DVD? Jaaa.
Dator? Nej, inte sen stenåldern när man hade klumpskärmarna.
Laptop? Ja :D
Mobil? Det har jag.
Telefon? Nej.
Kontokort? Ja.
Över 2000 kr? Jepp.
Pool? Nej.
Studsmatta? Ja!
Cross/moppe? Nej.
Pingis/biljardbord? Nej.
Jacuzzi? Nej.
Märkeskläder? Ja, det har jag väl. Men jag köper oftast inte kläder bara för märkets skull. Älskar typ h&m och gina.
Smink/smycken för över 5000 kr? Sammanlagt? Ja. Jag har massa guldhalsband osv från när jag döptes. De är nog värda en del.

Dagens
Kläder? Mjukisbyxor och Pärämår-tshört.
Smink? Lite mascara från igår xD
Smycken? Två ringar.
Humör? Trött.
Gjort? Lagat mat.
Göra? Titta klart på Titanic och sova.
Måltid/-er? Frukost och middag.
Sötnos? Jag?

Kommentarer
Postat av: Adéle

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lb1hz2oFnp1qantgko1_500.jpg :D

2010-11-02 @ 17:09:06
URL: http://avotiis.blogg.se/
Postat av: adele

HAHA LOL. why didnt i see that?! XD

2010-11-04 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0