Dag 60, 61 & 62

Det var ett par dagar sedan jag bloggade sist..

I fredags var vi ju som sagt i Chicago och kollade på konst. Så. Jävla. Tråkigt. Alltså seriöst, det kan ha varit den tråkigaste dagen i mitt liv, och då har jag gjort mycket tråkigt.


Typ halv åtta på morgonen. Inte pigg och glad. Kallt som fan var det också.


Det ser typ ut som jag har gröna ögon?


Lite skyscrapers.

I lördags var det Halloweenfest som gällde, även om det inte var halloween förrän igår. Iallafall, vi var på fest hos Antonias bror. Det kostade $10 att komma in, och sedan fick man dricka hur mycket öl man ville, gratis. Drinkarna kostade $3 styck. Jag dricker inte öl så jag drack redbull/vodka istället. Jag behövde bara dricka två för att bli ösfull, det var typ 80% vodka och 20% redbull, haha! Kul var det iallafall, vi dansade och hade roligt. Har dock inga bilder därifrån, men jag var inte utklädd eller så, så det är väl inget att se ;)

Haha, jag råkade spilla ut Lollos drink, över hela golvet och hela mig. Men det var faktiskt inte mitt fel att bartendern gjorde så starka drinkar åt mig!

Det var halloweenpyntat på Pearl btw, och kockarna var utklädda. Titta och njut, haha!


HAHAHAHAHAHAH! De är så jävla sjuka! Han i mitten är typ manager på resturangen. Alla vill ha en smakbit av bacon-Matt.

Idag har vi slöat och gjort mest ingenting. Vi har lagat mat, det skulle väl vara det enda. Klyftpotatis och kycklingklubbor, omnom.

Annars har jag väl inte mycket mer att säga just nu. Eller, jag har lite att berätta men jag skriver det imorgon någon gång när jag har lite mer info.

Puss och kläm

Kommentarer
Postat av: Timcarmen

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-01-19 @ 11:08:54
URL: http://timcarmen.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0