Godnatt vaaaa

Förlåt för att jag inte skrivit på typ hur länge som helst. Jag har haft så sjukt ont i magen att jag knappt gjort annat än legat och vridit och vänt på mig och tyckt synd om mig själv.

Jag misstänker magkatarr eller allergi, för jag har magkramp jämt. Ibland måste jag lägga mig ner och skrika för att det gör så ont. Magkatarr är inte helt omöjligt eftersom att jag är så jävla stressad just nu och har varit det senaste året.

Om ni undrar vad jag gör uppe så här sent.. jag vet inte, jag kanske är för stressad och uppjagad för att sova också. Imorgon ska vi tydligen till Kalmar med klassen, någon drogföreläsning tror jag. "Kul".

Nu ska jag verkligen försöka sova,
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0