Lunchrast :)

Så, puh! Nu är mitt CV äntligen klart, det tog sin lilla tid. Men sån är jag, gör jag någonting måste det bli perfekt. Om det är en bra eller dålig grej kan man ju ha delade åsikter om.

Nu, om 5 minuter, ska jag ha Ansvarsfull Alkoholhantering, ganska intressant ämne faktiskt. Sedan slutar vi för dagen, skönt! Då blir det hem och städa ordentligt då det kommer en mäklare imorgon och ska fotografera vårat hus och alla rum, nu ska det säljas!


Sergels Torg. Var i Stockholm förra helgen med min bästa vän och såg Körslaget :)

Kommentarer
Postat av: Fucking dramaqueen.

det är såå mysigt med stockholm! :)

2010-03-30 @ 12:48:26
URL: http://sunglow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0