Projekt



Jag är klar med fas två i projekt: maries hår, löshåret. Mitt hår är gult jag vet, så nu behöver ni inte skriva det. Men för att kunna färga håret till den färg jag vill ha var jag tvungen att bleka det. Jag ska alltså inte se ut så här forever.

Vid närmare eftertanke kanske jag skrev typ precis samma sak igår? Whatever.

Den gröna slingan är ett litet smakprov på vad som komma skall. Och nej, jag ska inte färga det grönt ;)

På tal om precis ingenting måste jag snarast möjligt göra en ny design till min blogg. Jag kräks på allt rosa och gulligt. I've had enough. Jag är en helt ny person, och babyrosa passar inte riktigt in.

Kommentarer
Postat av: Adéle

are u gonna have orange haaaaaaair?

2010-07-29 @ 22:54:06
URL: http://avotiis.blogg.se/
Postat av: Anorah

Jag som tyckte om dig så mycket "just the way you are"... <3

2010-08-05 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0