Nyårslöften

Okej, jag är officiellt för lat för den där 30 days challenge. Hur långt kom jag? Typ tre dagar eller något? Inte min grej iallafall, obviously.

Jag tycker, på tal om ingenting, att nyårslöften suger eftersom man aldrig håller dom. Meeeen, som varje år så gör man ett tappert försök - så även jag. Mina nyårslöften i år är:

  • Sluta röka
  • Skaffa jobb (efter studenten i Juni är jag officiellt arbetslös)
  • Bli bättre på att tatuera
  • Sen skulle väl ett par kilo minus på vågen inte skada.



Vad har ni för nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, jaa hördu ja har faktist ingen nyårs löfte i år:/ I all stressande innan och all festande på ny år glömnde jag hellt bort att komma på någon ny års löfte, så nu skall jag då tillbringa ett helt år utan någon löfte... synd, för jag brukar allti ha några löften, som jag inte riktigt lyckas hålla men i alla fall... haha:D

Ha det bra ;)

2011-01-05 @ 14:20:21
URL: http://sandraistorstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0