Inspiration?

Happ happ, då var jag hemma igen då. Blev inget tatuerande idag, men det blir det förhoppningsvis imorgon. Idag har jag varit hemma hos bästis-Sarah och druckit kaffe. Sedan gick jag och Alma till Emelie och drack lite mer kaffe, och snackade skit. Allt är i sin vanliga ordning med andra ord!

Imorgon ska jag & Sarah hem till the gay mansion och dricka vin. På lördag blir det lite mer vin, bowling och firande av Emelie som fyller år imorgon.

Just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa Paramore. Ovanligt va? Väntar på att de ska lägga till Sverige i deras turnéschema. Det tycker jag de kan göra med en gång faktiskt. Det var lite för länge sedan jag fick se dem live. Just nu är plånboken lite för tunn för att åka utomlands och se dem... :(



Förlååååt för alla cambilder. Jag ska ta ordentliga bilder nån dag. Jag lovar.

På tal om ingenting vill jag verkligen göra om designen här. Vet dock inte hur den ska se ut. Jag har liksom ingen inspiration. Suuuck och pust. Ingen som känner sig manad att göra en bloggdesign åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0