Birthday!

Igårkväll efter jobbet kom Christian och hans flickvän Antonia och hämtade mig & Lollo för att äta middag någonstans. Det var egentligen tänkt att vi skulle äta Mexikansk mat, men det var så lång väntetid på att få ett bord där, så vi åkte till någon fancy Japansk restaurang.

De andra åt sushi, men jag är inget fan av råa fiskar och sånt äckel, så jag åt chicken teriyaki istället. Mums!

Efter att vi ätit åkte vi hem till Antonia för lite förfest. Vi var där någon timme innan vi drog vidare till downtown Rockford.


Julie och Antonia.

En apcool drink med nånting som inte var torr-is men något liknande. Minns inte vad han sa att det var. Den smakade som absolut peppar iallafall, staaark!


Själv drack jag mai tai. Den första mai tai-en i hela mitt liv som inte var röd, men bartendern påstod att detta var orginalreceptet, så jag får väl tro honom ;)


Hahahaha, full like a kastrull!

Vi hade en jättetrevlig kväll, och en fin start på mitt artonde levnadsår ;) Det är ju egentligen inte lagligt att dricka när man är under 21, men vi är ju bäst sååå... no explenation needed.

Nu ska vi snart åka och bowla(?) med några andra svenskar som är här och ska bygga någonting. Ska göra mig i ordning lite tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Celia

och cool tatuering :)

2010-09-15 @ 10:06:17
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0