Dag 4

Tjosan i trosan!

Vi har precis varit och hämtat våra cyklar på Subway, och efter det gick vi och kikade i affären som låg bredvid. Fy sketan vad allting är billigt här, helt sanslöst! En stor Ben & Jerrys kostar typ 25 kronor, och hemma kostar det det dubbla. Allt är typ halva priset här, sjukt najs.

Idag ska vi åka och shoppa, det var efterlängtat ;) Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, förutom att alla tycker vi är weird som cyklar. För här cyklar tydligen inte en enda människa xD

Skriver mer när vi är färdigshoppade ikväll, men då sover ni kanske. Klockan är 9.30 am här, och hos er är klockan halv fem. Jag tycker det är skitlustigt med tidsskillnaden, och det har jag säkert sagt förut. Men när jag går upp är klockan på eftermiddagen hos er, och när jag går och lägger mig går ni upp...

Nähä, nu ska jag ta och byta ut mina mjukisbyxor till ett par jeansleggings. Shoppa i mjukiskläder är soooo not Marie-style ;)

Hörs sen,
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0