Dag 3

Tjennaaaaa!

Min dator ar helt dod, sa jag sitter pa Robin's dator (hon vi bor hos). Idag maste vi hitta en adapter som fungerar, jag far panik utan min dator.

Vi har inga planer for dagen, men vi hittar nog pa nagot kul. Robin har akt till Chicago och ar borta tills pa lordag, sa tills dess har vi huset for oss sjalva. Hon ar sa sot, hon ville inte aka forann hon var saker pa att vi skulle vara sysselsatta de har dagarna. Och vi far ata vad vi vill ur hennes kylskap/skafferi, sa snallt. Da slipper vi kopa sa mycket egen mat = mer pengar till shopping ;) Naa, men hon ar sa sot!

Vi har precis atit frukost nu, blabarsbagels med philadelphia och ett typ pitabrod med jordnotssmor och jordgubbar. MUMS!

Skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0