Dag 27

Dagen idag har varit precis sådär lat som en ledig dag ska vara.

Vaknade runt tolv & pratade med mamma. Vid tre bestämde jag & Lollo att vi skulle till gymmet. Vi skulle cykla dit men insåg att vi inte kunde vägen dit, haha. Dömt till att misslyckas eller vad? Vi vände och åkte hem när vi fattade att vi bara cyklat en lång omväg till affären. Vi får vänta tills Robin kommer hem och kan visa oss vägen dit. Hon är i Chicago som hon alltid är om helgerna och ibland även mitt i veckan. Vi har huset för oss själva och det är rätt najs ändå.

Vi blev iallafall så buttra när vi inte kunde ta oss till gymmet att vi satte oss vid teven och åt upp chipsen som blev kvar från igår. Det är väl nästan lika bra, eller? Har tittat lite på Hoarders och CSI, älskar Robins tv! Det finns massa serier och filmer som man kan titta på när man vill, helt gratis! Eller okej, hon kanske betalar för att ha det så, men det är najs iallafall!

Nu ikväll så har jag utforskat exerciseTV, ytterligare en grej som finns på tv'n. Massor med olika träningsprogram, för lata människor som inte orkar ta sig till ett gym typ? Gött iallafall, och jag tränade passet "sexy legs", det var INTE roligt vill jag lova. Fy vad jobbigt det var! Sedan tränade jag lite yoga också. Jag älskar yoga! Finns yoga-pass på gymmet också, så jag tänkte ta yoga-klasser varje måndag klockan 11 tror jag det var.

Nu är jag iallafall helt slut, så nu ligger jag i sängen och glor runt på youtube typ. Imorgon är det praktik igen, jag vill inteeee. Jag vill vara ledig för alltid. Två dagar räcker inte. Pust och stånk...


Såhär snygg kan man vara om man äter pannkakor. Åtminstone om man heter Marie. Det kallas att bjuda på sig själv.

Föressten tycker jag inte det är kul att blogga när ni är så tråkiga och inte kommenterar. Statistiken säger att jag har typ många läsare om dagen, men ändå så lyser kommentarerna med sin frånvaro. Varför detta? Om ni är så tråkiga och inte kommenterar nånting tänker jag vara tråkig och inte blogga. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jakubnathalie

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-07-15 @ 08:46:22
URL: http://jakubnathalie.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0