Dag 26

Orkar inte skriva mycket nu. Ska bara sammanfatta dagen lite kort så visar jag bilder och sådär imorgon. Inte för att dagen har varit speciellt händelserik men iallafall...

Vaknade strax innan tolv, pratade med mamma i typ en timme, klädde på mig, gick till affären med lollo-gris, stekte pannkakor, åt pannkakor, tittade på film, åt chips, tittade på LAink, åt mer chips, and that's about it. Allmänt slö dag and I like it.

Vi är lediga imorgon med, så jag tänkte först prata lite med mamma och sen sticka iväg till gymmet. Eller gymmet och gymmet.. det finns fan ALLT där! Jag skojar inte. Gym, simbassäng, löpbana, basketplan, squashrum typ, klätterväggar, yoga, spinning, step, allt du kan tänka dig. Vi var och fixade våra gymkort häromdagen, vet inte om jag skrev det? Vi fick dem iallafall och en rundvandring. Stället är huuuuuuuuuge.

Jag & Lollo har bestämt att vi får tjocka oss så mycket vi vill på söndagar. Det är våran officiella tjockisdag. Alla andra dagar ska vi vara nyttiga och träna. Robin åker alltid till gymmet på morgonen innan vi börjar jobba, så vi tänkte hänga på henne. Kommer nog bli najs. Man kan ju inte vara ett fläskberg hela sitt liv.

Nu ska vi sova. Hörs imorgon (eller ikväll för er)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0