Dag 25

Cha cha bloggeeeeeen. xD

Det är äntligen helg för min del, vilket betyder att jag inte behöver gå och lägga mig än på ett tag. Klockan är halv tolv, men jag är astrött så jag ska nog lägga mig snart iallafall. Imorgon är det söndag vilket betyder att det är min skype'a-med-mamma-dag. Jag ser fram emot söndagarna hela veckan. Saknar min mami :(

Idag har det varit live-uppträdande på restaurangen, så det har vart KNÖKAT med folk. Vi hade inte ett bord ledigt, så det var lite att göra. Skönt! På lunchen var det dock inget folk alls typ. Tre bord kanske. Dryyyyyygt! Synd att det blir så knepigt med skjuts fram och tillbaka, annars hade jag lätt velat jobba kväll istället. Jag jobbar ju kväll två dagar i veckan, men det är också rätt drygt eftersom jag måste jobba lunch också. Hm, den där meningen kunde lika gärna varit skriven av en treåring, men jag är trött så jag orkar inte riktigt bry mig.

När det inte finns någonting att göra brukar jag hänga med Lollo och grabbarna i köket. De är alltid lika jävliga och har precis samma humor som mig. "Visa tutten annars får du ingen mat" tyckte Matt idag. Ungefär såna är dom hela tiden, fast värre.

Vi har lärt dem lite svenska, bland annat "kuk", de har dock lite svårt med uttalet så de säger typ "kjuk". Iallafall, häromveckan kom Charlie med en gurka som snorre och sa "Åh, kolla! En kjuk-umber". Alltså... De är sjuka xD

Orkar inte skriva mer, tänker krypa ner i sängen nu.
Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0