Dag 16

Jag är sådär alldeles extra snygg idag, så jag kände att jag var tvungen att dela med mig. Eller så är det kanske inte så, men det blir ju så tråkigt om jag ska skriva inlägg utan bilder varje dag.


Ett riktigt happyface. Inte.

Just idag hatar jag allt och alla lite extra mycket. Okej, inte riktigt allt, men det mesta iallafall.

Nu har våra "chefer" tydligen kommit på att vi inte alls får vara lediga på både söndagar och måndagar, nej för nu ska vi tydligen jobba på en annan restaurang varannan måndag (visserligen med samma ägare but still). De har uppenbarligen kommit fram till att vi måste jobba 2,5 timme till i veckan för att få ihop våra 40 timmar som det ska vara, och visst jag förstår det, men vi kunde väl för helvete bara jobbar någon timme extra några dagar i veckan istället? Inte jobba en extra dag på fucking Josefs som suger kuk.

Ursäkta alla fula ord men jag är så jävla arg att jag skulle vilja döda mig själv baklänges och upp & ner. Inte nog med att vi måste vara på två olika restauranger - när vi kommer hem till sverige igen måste jag hitta YTTERLIGARE en praktikplats, för vi måste ha praktik i 4 månader minsann, och vi får inte vara här längre än 3 månader. Fucking jävla äckel-usa. Varför åkte jag ens hit? Jag hatar usa.

Nu ska jag gå och strypa mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0