Dag 11

Idag började jag vid 10.30 som vanligt. Josef kom och hämtade oss eftersom Christian är sjuk. Vi gjorde mest ingenting idag, typ tog emot gäster i dörren och sådär. Soft och rätt skönt om ni frågar mig.


Såhär slappt hade vi det innan det kommit några gäster.

Vid halv fem bytte vi om till vit skjorta (jag H-A-T-A-R vita skjortor, eller skjortor över huvud taget) och åkte till något museum där vi skulle jobba med catering. Vi gick runt och bjöd på små miniaptitretare typ. Räkor, små grillspett och sådär. Najs bajs. Slutade vi åtta då vi fick skjuts hem.

Jag & Elin stack upp till affären och köpte lite nödvändiga grejer till min tårta som vi bakade när vi kom hem igen. Vi har inte dekorerat den än men jag visar bild sen när den är klar. Iallafall, Lollofis lagade mat. Omnomnom.


Hell yeaaah, allt man behöver till en marie-tårta. Ja, minus chipsen, de får inte vara med ;)


Chefmeister!


Sexigt, sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0