Dag 56

Slutade vid 5pm som vanligt, och sedan dess har vi suttit och datanördat lite, värmt upp lite mat som blev kvar från igår och inte så mycket annat.

Men på tal om något helt annat...



Titta vilken söt liten fis som förhoppningsvis ska få flytta hem till mig när jag kommer hem!

Fendi längtar efter en tjej så jag hoppas jag inte blir för snål :) Denna lilla tjejen är dock inte valp längre, vilket sänker priset avsevärt. 5000:- kostar hon, och för en chihuahua är det så sjukt billigt. Men även om det är billigt så är det ändå en del pengar, och det är ju ändå inte bara pengarna som spelar in.

Ska hon stereliseras? Ska hon få p-piller, p-sprutor? Jag vill inte ha valpar det första jag gör. Jag vet inte ens om jag vill ha valpar över huvud taget. Men jag vill ha en till hund och en till hane är inte att tänka på.

Jag ska fundera en stund, men den nuvarande ägaren är villig att hålla henne tills jag kommer hem även om jag måste betala handpenning.

Och även om Fendi saknar kvinnligt sällskap så undrar jag ändå hur han skulle ta det. Tänk om han blir sån att han tror att jag inte tycker om honom lika mycket?

Det är mycket att tänka på..

Kommentarer
Postat av: Sofia Lander

Du kan inte fråga ägaren om du kan ta hem henne på prov då? :)

2010-10-27 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0