Dag 50 & 51

Aaaaaaah, mensvärken från helvetet typ. Hela dagen idag har jag mest velat lägga mig ner på golvet och skrika och gråta. Men det gick minsann inte för sig. Och inga jävla värktabletter hade jag heller. Jag ville seriöst ta mitt liv.

Jag har varit tjurig, ledsen, ARG och allmänt dryg mot alla idag, så jag kanske inte har varit favoritperson #1. Tur för gästerna att jag inte hade några egna bord idag.

Jag har fortfarande ont, men det är bättre nu iallafall.

Jag ser verkligen INTE fram emot morgondagen, och dagen efter det för den delen. Fredagar och lördagar är rena rama helvetet. Sjukligt långa dagar och en liten fjuttig rast på typ 20 min. Det är helt förjävligt om jag får säga det själv. Och jaaa, jag är negativ idag. Men ni hade inte heller velat ha mina fredagar och lördagar.

Åhhhh, jag kom precis på att jag måste tvätta också. Jag hatar att tvätta. Och jag hatar de jävla äckliga gröna oliverna som jag måste fylla med möglig ost som skvätter ner både byxor och tröja. Usch.

Dessutom, som om inte dagen har varit nog jobbig, så har jag varit så jääävla mammig hela dagen. Och det är ju jävligt jobbigt eftersom att min mamma inte är här. Jag har inte träffat min mamma på 51 dagar. FEMTIOEN JÄVLA DAGAR. Inte okej. Inte okej någon stans. Jag tänker aldrig flytta hemifrån. Jag ska bo med min mamma tills jag dör.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer gå bra, du borde be din chef om mer än en rast. Jag vet att här hemma i Sverige har ni rätt till 5 minuter varje timma enligt facket :)

2010-10-22 @ 09:37:10
Postat av: Mamma

<3

2010-10-22 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0