Dag 43-49 om jag inte har helt fel.

Förlåt för att jag är världens sämsta bloggare. Jag blir bara ännu mer otaggad när det går såhär många dagar emellan varje gång.

Vi var ju i Chicago i måndags, så det måste jag skriva om. Men det lovar jag att göra imorgon, orkar inte hämta minneskortet med alla bilder. Den här datorn är ju så jävla efterbliven så jag kan inte spara ner några bilder på den. It sucks maaan.

Jag insåg alldeles precis att det är den 20'e oktober idag. Hur cp är inte det på en skala? Det var första oktober nyss, efter september som kändes som ååååååår. Det jag vill säga är att oktober har gått sinnessjukt snabbt.

Idag har jag varit hemma från praktiken med Lollofis, dom som vet varför vet, ni andra kan undra tills hjärnan trillar ut.

Pratade med mamma en stund idag, sedan kom städerskan och skulle städa så då åkte vi med Robin och åt lunch. Efter det åt vi glass på Cold Stone. Det är ett glasscafé typ, där man först får välja vilken smak på glassen man vill ha, sedan får man välja vad det ska vara i den. Man kunde välja på massa olika grejer - snickers, butterfingers, gummibjörnar, vit choklad, mörk choklad, marshmellows, cookie dough, oreos och massa annat. Jag tog en glass som redan "fanns", den hette Oreo Overload. Mhmmmmm. I love Oreos. I den var det creamy vaniljglass, oreos såklart, fudge, mörk choklad och chokladsås. Ååååh, ord kan inte beskriva hur god den var.

Annars har vi inte gjort speciellt i veckan som gått. Praktiserat och allt sånt där.

Nehepp, tråkgit inlägg kan jag tro. Men ni får leva med det. Jag lovar iallafall att jag ska försöka uppdatera en gång om dagen. Vi får väl se hur det blir med det :)

Kommentarer
Postat av: Adéle

sounds delicious :F

2010-10-21 @ 20:08:45
URL: http://avotiis.blogg.se/
Postat av: Wilhelmlotte

really good site!!

2011-05-30 @ 12:47:26
URL: http://wilhelmlotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0