Dag 35-40.. Jag tror det är dag 40 idag?

Tänkte jag skulle skriva lite om de senaste dagarna, men jag orkar inte riktigt. Det har inte hänt speciellt mycket mer än praktik, praktik och mer praktik.

Idag har pratade jag med mamma, som alla andra söndagar, sedan kom Robins son och hämtade oss. Vi åkte till Madison, Wisconsin för lite shopping och sådär. Hittade dock inte speciellt mycket då "shoppinggatan" inte var mycket att hänga i julgranen. Som den där fula julkulan man hänger på grenen längst ner, på baksidan av granen bara för att den ska få vara med.



Köpte iallafall dettaaaaaa:


Två par leggings, $11.58 tillsammans.


Conveeeeerse ♥ $63.29

Sedan åt vi hamburgare också, inte att förglömma ;) Allt som allt spenderade jag 599 kronor idag. Helt sinnessjukt egentligen, då bara conversen skulle kostat typ 600 kronor. Fast dessa är mönstrade så de skulle nog kostat runt 800. Minst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0