Dag 34

Idag vaknade jag 12, pratade med mamma i någon timme, sedan kollade jag på pippi långstrump, haha!

Efter det msn'ade jag med min fina bästis där hemma och planerade den närmsta tiden efter jag kommit hem. Vi har många planer på gång, hehehehe. Vad det är kan jag inte tala om varken nu eller sen. Men ni lär väl märka det antagligen... ;) Älskar att ha hemlisar! Jag vet själv hur jobbigt det är att läsa/höra någon annan som har hemlisar som man inte får veta.

Ikväll har vi iallafall varit och ätit på något ställe som ligger i närheten. Jag och Lollo beställde samma mat i två olika kassor, Lollo fick sin mat efter typ 20 minuter, men när det gått 45-50 minuter och jag inte fått min blev jag förbannad och gick och frågade vad fan det var som dröjde. Okej, jag var inte otrevlig, jag är för snäll för det - men jag hade god lust. Det visade sig att hon som stod i kassan inte hade tryckt på "order", så köket hade inte fått bongen. Jag fick hur som helst pengarna tillbaka, plus att jag fick maten efter typ 5 minuter. De erbjöd sig också typ kakor och sånt (det var typ ett café/restaurang), men nån måtta får det väl vara. Jag kan väl inte äta hur mycket som helst. Jag & Lollo hade liksom tänkt att svulla när vi kom hem ;)


Alldeles sådär lagom snygg.. Har en ny tröja på mig btw!


Mateeeeen! Hamburgare i rostbröd? På  den var det skinka, ost, stekt lök och tryffelaioli. Till detta fick jag rostad potatis. Så jeevla gott var det!

Sen gick vi till en mack och köpte massa olika skittles, pringles och muffins. Vi passar liksom på när det är helg. När jag kommer hem blir det andra bullar (eller nej, det blir inga bullar alls) så jag får väl njuta av det goda medans jag kan ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm vad gott det ser ut :)

2010-10-05 @ 16:20:43
Postat av: Mamma

Den mackan/hamburgaren ser god ut! Men du, hur mycket Skittles stoppar du i dig egentligen? ;)

Kram, Mamma

2010-10-06 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0