Dag 32 & 33

Igår jobbade jag från 10.30 till 17.00 med Christian i serveringen som vanligt, sedan jobbade jag 17.00 till 21.30 som hovis. Hon som hovar egentligen var borta så det fick jag så vackert göra. Men det är roligt, mycket roligare än andra kvällar då jag bara plocka av bord typ.

Helt slut var jag iallafall när jag slutade. Då kom Adam och hämtade mig & André, sedan åkte vi förbi och hämtade Lollo och åkte hem till Adam. Han hade bonfire så vi luktade lagom mycket rök när vi kom hem igen runt 03.00. Vi hade iallafall sjukt kul, mer än så kan jag inte säga haha. What happens at the bonfire stays at the bonfire. Kan dock säga att det var sjukt jävla kallt. Inte runt brasan men över huvud taget, 4 grader. Sinnes.

Idag vaknade jag vid tolv, pratade med mamma eftersom det är min officiella skype'a-med-mamma-dag, sedan tog jag ett bad & kollade på Idol-avsnittet jag missat, vi gick till subway där jag för första gången inte tog en big-philly-macka utan en pizza, sedan gick vi till affären, sedan gick vi hem och har suttit vid datorerna sen dess. Jag kom fram till att vi hade skittles och chips kvar sedan jag var sjuk- så det sitter vi och gnager på nu ;)

Har precis tittat på djungelgeorge, haha, minnen! Tvättat har jag gjort med, inte speciellt intressant dag förutom att jag fick prata med mamma.

Meeeeeeeeeeeen jag orkar inte skriva mer.
Hörs imorgon tyyyyyyyyyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0