Valross? Nej tack!

Dags att nanna kudden. Jag & Sarah har ätit alldeles för mycket godis, så jag hoppas jag kan sova bort mitt illamående ;) Jag måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig igen. Vart tog min självdisciplin vägen? Dags att börja springa, japp. Jag vill bespara alla oskyldiga strandgäster från valrossen Marie i sommar.

Jag kommer föressten inte ha tid att ligga på stranden värst mycket i sommar, från och med midsommar jobbar jag 6 dagar i veckan. Men ändå. Jag vill inte vara valross på jobbet och skrämma iväg alla gäster. Nä, SKÄRPNING!

Jag ska skaffa tvättbräda istället för torktumlare, så får det bli.

Nu ska jag sluta prata i nattmössan och sova, det är en dag imorgon också. Hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll ♥


En bild på snygga Hayley också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0