Listigt

Eftersom jag uppenbarligen är jävligt dålig på att blogga tänkte jag fylla i en liten lista istället.

Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga. Efter årsskiftet ska jag starta en ny blogg på en egen domän. Blir förhoppningsvis roligare då. Funderar på ett eget webbhotell också, men vi får se :)

Förebild i livet: Hayley Williams, Anorah.
Stilikon: Sarah Jessica Parker & MK Olsen.
Favoritaffär: Wet Seal och Hot Topic (fanns i USA, men de har webshopar också).
Favoritklädesmärke: Förut var det SVEA, men nu vet jag inte riktigt.. De har inte riktigt kläder i min stil om man säger så.
Favoritplagg: Min zebrakjol, helt klart!
Mitt värsta köp: Jag gör aldrig dåliga köp, (peppar peppar)
Bästa kvinnliga artisten: Hayley Williams och Anorah.
Bästa manliga artisten: Josh Groban är jävligt bra. Och Keith Urban.
Favoritband: PARAMORE!!
Favoritmusikgenre: Rock.
Favoritlåt: Brick by boring brick, Feeling Sorry och Fences. Alla med Paramore.
Favoritalbum: RIOT!
Bästa konserten jag varit på: Pier Pressure.... Det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Bästa kvinnliga skådespelerskan: Sarah Jessica Parker.
Bästa manliga skådespelaren: Willie Garson :D
Favoritfilmgenre: Måste välja komedi här va.
Favoritfilm: Sex and the city, både ettan och tvåan, Inception, Avatar, The sound of music och måånga fler.
Favorittvserie: Sex and the city!!
Favoritförfattare: Stephenie Meyer.
Favoritbokgenre:
Typ... jag vet inte. Jag läser ALLT.
Favoritbok: Twilight-serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0