Fredag 9/4 -10


En riktig cooling sitter och väntar på bussen ;)

Väl framme i Stockholm träffade jag de här fina människorna, Thilda & Mikaela. Vi handlade, sedan gick vi hem till Thilda och snackade skit och fixade tacos.

Muuuums!

Efter maten spelade vi kort och snackade ännu mera skit :D

Läggdags, så himla snygga.. Vi låg dock vakna till typ 04.00. Vi har ju inte träffats på nästan ett år, så vi hade en del att ta igen om man säger så ;) Vi låg och skrämde upp varandra med diverse spökhistorier också, så då kunde vi ju verkligen inte sova. När vi pratat om världens läskigaste film som inte ens får nämnas vid namn, kom Mathilda och skrämde skiten ur oss. Hon sov i ett annat rum och vi var fan inte beredda på att hon skulle komma upp och vara hungrig ;)

Det var väl den dagen, inte speciellt händelserik egentligen, men ack så trevlig!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Muahahha. Jag ser ut att väga 100 kilo. Och mitt hår... herregud. Det ser ut som att jag aldrig tvättat det? Aja, strunt samma. Folk får gärna tro att jag är värsta rugg-ugglan då blir det bara väldigt positivt överraskade när de får se mig i verkligheten. ;D

2010-04-12 @ 13:09:21
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Mikaela

HAHAHA fyfan vad rädda vi blev alltså. Och bilderna på mig är fän snyggast! NAAAT



<3

2010-04-12 @ 16:06:28
URL: http://ladolceviita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0