Tråkigt inlägg utan bilder.

Det bästa med påsken är att man föräter sig på godis. Nu vill jag aldrig mer se godis (inte på ett väldigt bra tag iallafall). Tur det, för imorgon är det slutslappat. Inget mer godis (det inkluderar ALLT som innehåller fett eller socker), och träna träna träna! Back to gamla vanor helt enkelt.

Den här gången är syftet inte att gå ner i vikt utan för att min kropp ska må bra, och den mår inte bra av att äta skit. Den vill ha nyttig, fettsnål mat och massa träning.

NU ska jag titta på Sex And The City, jag fastnade på Facebook.
Puss & godnatt små fisar!

Kommentarer
Postat av: godfather

Du har helt rätt min lille vän.

Slutsnaskat och börja röra på rövfettet x)

som en liten smygfis..

den hörs inte men shit vad makt den har!

INGEN ANING VARFÖR DEN MENINGEN KOM FRAM men thats the way the cookie crambles! <3

2010-04-04 @ 23:06:42
URL: http://appii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0