Somnade visst...

Däckade i sängen när jag kom hem, och vaknade vid typ 8. Galet vad trött jag var, och sjukt ont i huvudet. Nu är huvudvärken iallafall över, men jag är fortfarande trött.

Det blir inget festande för mig ikväll, jag tänker inte ens bemöda mig med att titta på elden vid Slottsruinen. Man har sett det där redan, och Valborg är för mig inte en så big deal. Okej, fira att våren kommer, men vafän, den kommer knappast försvinna bara för att inte jag är med och firar ;)

Dessutom har jag så jävla ont i magen. Börjar fundera på om jag är typ laktosintolerant, för varje gång jag äter får jag magknip, uppsvälld mage och fy satan vad jag måste springa på toa, haha ;) Nää, föressten, inte haha. Det är inte roligt. Kanske värt att kolla upp?



Puss phånen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0